dilluns, 21 de febrer de 2011

Èxit en les Olimpíades de Química!

Quan estavem preparant el post de la crònica de la participació del nostre centre a la fase local de les Olimpíades de Química, vam rebre de la UJI un fax on se'ns comunicava que el nostre alumnes, Daniel Badal Camañ, havia obtingut el tercer local en la classificació i que en breu ens comunicarien la data de lliurament dels premis. Felicitem el nostre esforçat alumne de part de tota la comunitat educativa!
La crònica de la participació dels nostres alumnes ens la ofereix la seua professora Margarita Sebastià:
"El passat divendres dia 11 de febrer es va celebrar a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals a la U.J.I. la Fase Local de l'Olimpiada de Química.
Varen participar un total de 63 alumnes, dels quals dos eren del nostre centre: Daniel Badal Camañ i Ferran Marzà Valiente de 2n Batxillerat Científic-Tecnològic.
La prova va començar a les 16,30h i s'acabava a les 20 h .
L'estructura va ser la següent:
  • Noranta minuts per resoldre tres problemes.
  • Descans de trenta minuts.
  • Noranta minuts per resoldre dotze qüestions.
Els nostres alumnes varen eixir contents i animen els companys/es a participar en d'altres edicions perquè pensen que és una experiència molt positiva.
Els tres alumnes que es classifiquen podran participar en la Fase Nacional que aquest any es celebrarà a València.
Així doncs, enguany tindrem un representant a la Fase Nacional. Enhorabona, Daniel!"
Margarita Sebastià i Sebastià, Professora de Física i Química

1 comentari:

  1. Enhorabona a l'alumne i a la professora! Són aquestes coses les que esperonen els alumnes a esforçar-se més en la seua feina, que obté un merescut premi, i els professors que veuen així recompensat d'alguna forma el seu treball.
    Açò em duu a expressar la bellesa de l'educació, de l'ensenyament, del trasvassament d'uns coneixements que el professor va rebre al seu moment o ha asssolit i que ara transmet els seus alumnes en un relació mai prou ponderada.
    Crec que tots hauríem de reflexionar més en aquest intercanvi, en aquesta relació professor-alumne, en la riquesa, en la noblesa, en la il·lusió, que tots hi posen. És un intercanvi mutu, perquè els professors, sense cap dubte, rebem de l'alumnat moltes lliçons que ens fan crèixer també com a persona.

    ResponElimina