dimecres, 25 de maig de 2011

Primers Olímpics d'Humanitats!

El passat 8 d'abril es va celebrar  a la UJI la primera Olimpíada d'Humanitats per a alumnat d'últim curs de batxillerat, on es podíen presentar alumnes de totes les modalitats.
Alin Dragomir de 2 BACT i Victoria Garrido de 2BAHU van representar dignament el nostre centre obtenint un meritori quartnové lloc respectivament, entre els 26 participants a les proves, segons els resultats publicats.
Ells mateixos ens conten com van viure les Olimpíades:

"Al principio me parecia extraño presentarme a una olimpiada de humanidades siendo de ciencias, pero supongo que hay que saber un poco de todo. No estaba seguro de que fuera obtener buenos resultados, pero gracias a Dios todo ha ido mejor de lo esperado." (Alin Dragomir)

"No era la primera la vez que me presentaba a unas Olimpiadas, pero esta vez estaba muy nerviosa. Al ser la primera vez que se hacían, al ver todos los contenidos que entraban,que no sabíamos como serían las preguntas y la gente que sabía que iba a participar, la verdad es que estaba muy nerviosa. No sabía si estaba preparada hasta el mismo día 8 de abril en el momento en el que estaba en la Aula Magna enfrente del examen. Fue un examen largo, y la variedad de las preguntas era enorme. En total fuimos 26 alumnos los que realizamos la prueba, y la verdad es que salí bastante contenta con el resultado.
Fue una buena experiencia y animo a todos los alumnos de bachiller a que participen." (Victoria Garrido)

Doncs, ja ho sabeu els altres companys, els curs vinent animeu-vos i a participar!

1 comentari:

  1. Enhorabona!

    Quina llàstima que aquestes olimpiades són noves d'enguany, perque a mi m'haguera encantat participar!

    =)

    ResponElimina