divendres, 26 de febrer del 2010

Cap de setmana musical

Encara que amb una mica de retard volem fer-vos particeps de l'experiència d'altres alumnes del nostre centre seleccionats per a participar en els "Caps de setmana per a l'excel·lència", en aquest cas un cap de setmana musical a Alborache del 23 al 25 d'octubre. Ens ho conten Nancy Soare i Marc Martí.
La meua experiència a Alborache ha sigut molt bonica i interessant, degut a que he conegut molta gent de llocs distints, com Elx, Paterna, Elda..., mentres féiem tallers de moviment corporal, de ritme i de pràctica amb instruments. L'objectiu dels professors d'aquest cap de setmana musical era, a més d'intentar muntar un xicotet concert per als pares en un sol cap de setmana, cosa que vam aconseguir, que ens ho passàrem molt bé i que ens coneguérem els uns als altres per a fer noves amistats. Per això va ser un cap de setmana molt intens, ja que el temps era molt curt per a totes les coses que havíem de fer. Per a la bona organització, que era necessaria per a aconseguir el nostre repte, (muntar el concert), teníem un horari per a totes les activitats, menjades... , encara que també tinguerem temps lliure, en el que alguns llegien, altres jugàvem a bàsquet, altres jugaven a beisbol... En altres paraules, vam descobrir la vida del músic, a base d'esforç i molt de treball. L'alberg era gran i les seues habitacions eren espaioses i boniques. Tots ens vam sentir molt agust, a més de passar-nos-ho molt bé. El taller que més em va agradar va ser el de moviment corporal, en el que la professora, que era molt divertida, ens va ensenyar a transmetre la música a través del nostre cos mitjançant algunes coreografies que vam aconseguir fer.
El concert ens va eixir molt bé i als pares els va agradar molt, però, sobretot vam gaudir fent la música, les coreografies i les cançons que vam fer publiques en aquell concert. Aquesta experiència ha sigut una de les que costa oblidar i tornaries a repetir una i altra vegada.
Nancy Raquel Soare 3r A 

L’organització FUNCAE s’encarrega de premiar a alumnes amb bon expedient acadèmic de la Comunitat Valenciana. Em vaig assabentar d’aquesta fundació quan un dia em cridaren de la secretaria del meu institut (l’ IES Matilde Salvador de Castelló de la Plana) oferint-me que em presentara al Cap de Setmana Musical. La idea em va agradar i vaig acceptar la proposta. Dues setmanes després, eixiren les llistes de premiats; una companya de l’institut i jo estàvem en aquella llista.
El premi de la fundació constava d’un cap de setmana en el poble d’Alborache, els dies 23, 24 i 25. Allí, vaig conèixer molts xics i xiques de la meua edat. Uns professors ens donaren unes classes d’instrumentació, i el diumenge férem una posada en escena d’allò que havíem practicat el cap de setmana per als pares. En l’habitació érem cinc persones i quasi no cabíem però, tot i això, ens ho passàrem molt bé. Vam tenir i tot un poc de temps lliure i jugarem a beisbol i a les cartes.
Aquest cap de setmana m’agradà molt i m’agradaria tornar a viure aquesta experiència. A més, pense que està molt bé que es preocupen de la gent que té bones notes i s’esforça.
Marc Martí 3r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada